KicXstart Augustus is uit: BMW M 1000 RR geeft vleugels!

1119

BMW wil winnen in het WK Superbike, en de nieuwe BMW M 1000 RR is de motor die daar voor moet gaan zorgen. KicXstart test de Beierse bom als eerste op het circuit van Zolder!

Verder in het augustus nummer van KicXstart:

Fantic Caballero 700
Het Italo-Chinese Fantic mocht van Yamaha het blok lenen van de MT-07, en dat resulteert in een uiterst interessante mix.







Indian Challenger RR
In Amerika moet alles altijd groter. Dat is vaak weerzinwekkend, maar soms ook uitermate vermakelijk. Neem de King of the Baggers Indian Challenger RR. De échte, geen replica…

Yamaha-KicXstart R3/R7 Cup Assen
Snelle gasten maken hun opwachting op een halfnat Assen

Column Zonta van den Goorbergh
De ongefilterde kijk op GP-zaken van een van Nederlands grootste racetalenten

75 jaar MotoGP: de 10 beste GP-motoren
Een overzicht van de tien GP-racers die in 75 jaar doorontwikkeling hun stempel hebben gedrukt op de racewereld

  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd
  • 036_047_KXS_AMA Superbikes.indd


Mooiste van de Straat: Moto Guzzi MGS-01

De MGS-01 behoort tot de mooiste motoren ooit van Italiaanse bodem. Ja, ook met spiegels…

Nineties Superbike Day Zolder
Uiteraard had je erbij moeten zijn, maar mocht je het onverhoopt gemist hebben,
hier een sfeerimpressie van het sympathiekste evenement van de Benelux

MV Agusta en KTM
Gaat het samenvloeien van beide motormerken uitlopen op een liefdesrelatie, of beginnen de eerste haarscheuren van een aanstaande vechtscheiding zich al af te tekenen?

Royal Enfield Slide School
De fijnere kneepjes van het sliden en driften beter in de vingers krijgen? Let dan goed op!

Hoe doen ze het: Gilles Tooling
In 2000 stond Gerhard Gilles nog alleen achter de CNC-freesmachine, dik 20 jaar later staan alle grote motormerken en GP-teams in de rij bij de Luxemburgse accessoires specialist.

Het augustus nummer ligt nu in de winkel, of bestel ‘m hier!